logo sxedio drasis keimeno plai sm

Το σχέδιο δράσης χρηματοδοτείται μέσω της πράξης 3.2.4. (Α & Β Κύκλου) “Υποστήριξη των Μ.Κ.Ο. (Γυναικείων Οργανώσεων) του Ε.Π. «Διοικητική Μεταρρύθμιση 2007-2013», με δικαιούχο την Ειδική Υπηρεσία Συντονισμού, Διαχείρισης και Εφαρμογής Συγχρηματοδοτούμενων Δράσεων του Υπουργείου Εσωτερικών (ΕΥΣΥΔΕ ΥΠΕΣ)

Τεχνικές Επικοινωνίας, Λεκτική - Μη Λεκτική

speech techniquesΣΚΟΠΟΣ: είναι να διασαφηνίσει τι είναι επικοινωνία, να βοηθήσει τους συμμετέχοντες να αντιληφθούν το πλαίσιο και την δυναμική της επικοινωνίας, να εμπνεύσει τους συμμετέχοντες να αναπτύξουν καλύτερα τις επικοινωνιακές δεξιότητες τους, να τους βοηθήσει να κατανοήσουν την γλώσσα του σώματος και να προτείνει τεχνικές για αποτελεσματική επικοινωνία σε προσωπικό και σε επαγγελματικό επίπεδο.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ:

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ

  • Μοντέλα επικοινωνίας
  • Τύποι ακρόασης (παθητικός & ενεργητικός ακροατής)
  • Μη λεκτική επικοινωνία
  • Η γλώσσα του σώματος
  • Η εικόνα και τα παραγλωσσικά χαρακτηριστικά
  • Ατομική και ομαδική επικοινωνία
  • Ψυχολογία της επικοινωνίας
  • Επιχειρηματική επικοινωνία
  • Η ψυχολογία της σύγκρουσης & της διεκδίκησης
  • Έρευνα και Επικοινωνία (ερωτηματολόγια, γκάλοπ, έρευνες κοινού, κτλ)
  • Δημόσιες σχέσεις & επικοινωνιακή διαχείριση

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΓΡΑΠΤΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΦΟΡΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ

  • Βασικές αρχές της γραπτής επικοινωνίας
  • Παράμετροι της αποτελεσματικής γραπτής επικοινωνίας
  • Ύφος γραφής
  • Η χρήση των πηγών και της πληροφορίας για την ανάπτυξη της επιχειρηματολογίας
  • Eπιστολές - Ε-mails - Αναφορές(reports) - Eσωτερική επικοινωνία (memos)- Οδηγίες-Διαδικασίες-Εγχειρίδια
  • Η επικοινωνία στο Διαδίκτυο
  • Βασικές αρχές της προφορικής επικοινωνίας
  • Διαπραγματεύσεις
  • Τηλεφωνική επικοινωνία

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΩΝ ( PRESENTATION SKILLS)

  • Αποτελεσματικές Παρουσιάσεις
  • Ομιλίες σε κοινό: τεχνικές για σωστή παρουσίαση και διαχείριση των ερωτήσεων
  • Συνέντευξη - Τύποι συνεντεύξεων

Διαβάστε περισσότερα: Τεχνικές Επικοινωνίας, Λεκτική - Μη Λεκτική

Ηλεκτρονικό Εμπόριο (E - Commerce)

Ecommerce-LatamΣΚΟΠΟΣ: Πρόκειται για ένα περιεκτικό και πρακτικό σεμινάριο που σκοπό έχει να διδάξει τους εκπαιδευόμενους τις βασικές αρχές του Ηλεκτρονικού Εμπορίου, του Ηλεκτρονικού Μάρκετινγκ και των θεμάτων που άπτονται τη σωστή λειτουργία ενός Ηλεκτρονικού Καταστήματος. Με βασικές γνώσεις μπορεί να δημιουργήσει κάποιος το δικό του e-shop, με open source εργαλεία.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ:

  1. Κατανόηση του χώρου του Ηλεκτρονικού Εμπορίου στην Ελλάδα και στην Ευρώπη
  2. Τεχνικές έρευνας ανταγωνισμού
  3. Βασικά σημεία της εφαρμογής μιας ιδέας στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο
  4. Βασικά είδη κόστους στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο
  5. Είδη επιχειρηματικών μοντέλων στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο
  6. Logistics και operations στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο
  7. Ηλεκτρονικό Μάρκετινγκ
  8. Social Media
  9. SEO/ SEM
  10. e-mail marketing
    • Affiliate marketing
    • Remarketing
  11. Δείκτες παρακολούθησης της πορείας των ενεργειών Ηλεκτρονικού Μάρκετινγκ
  12. Πλατφόρμες παρακολούθησης/ αξιολόγησης των ενεργειών Ηλεκτρονικού
  13. Επιχειρείν
  14. Πλατφόρμες ανάπτυξης ενός Ηλεκτρονικού Καταστήματος/ Τεχνική υλοποίηση
  15. Νομικά ζητήματα στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο

    Διαβάστε περισσότερα: Ηλεκτρονικό Εμπόριο (E - Commerce)

Web-Marketing & Επικοινωνία Μέσω SOCIAL MEDIA

8583949219 f55657573e zΣκοπός, είναι οι συμμετέχοντες να κατανοήσουν και να αξιοποιήσουν τη δύναμη των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης, ώστε να είναι σε θέση να στήσουν αποτελεσματικές διαφημιστικές καμπάνιες και προωθητικές ενέργειες. Μέσω των γνώσεων που θα αποκτήσουν, θα μπορέσουν να φανούν χρήσιμοι σε εταιρείες που έχουν τη συγκεκριμένη ανάγκη, εργαζόμενοι σε αυτές είτε ως εξωτερικοί συνεργάτες είτε ως στελέχη. 

Εκπαιδευτικοί στόχοι

  • Να γνωρίζει τους τρόπους προβολής στο Διαδίκτυο και πως μπορεί να αξιοποιήσεις τις διάφορες εναλλακτικές λύσεις για τις ανάγκες προώθησης των προϊόντων ή των δραστηριοτήτων του.
  • Να κατανοεί τα πλεονεκτήματα της ηλεκτρονικής διαφήμισης και τις βασικότερες έννοιες & ορισμούς που χρησιμοποιούν οι ειδικοί.
  • Να περιγράφει τα βασικά στοιχεία των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης, τι είναι; ποιά είναι; και πως λειτουργούν;
  • Να μπορεί να προγραμματίσει την δική του παρουσία στον Παγκόσμιο Ιστό δηλαδή την δημιουργία του δικού του Διαδικτυακού Τόπου (website).
  • Να διακρίνει τι θα πρέπει να προσέξει (πριν - μετά) την κατασκευή της δικής του σελίδας.
  • Να γνωρίζει τους τύπους του Ηλεκτρονικού Εμπορίου, τα πλεονεκτήματα, τα εύκολα και τα δύσκολα.

    Διαβάστε περισσότερα: Web-Marketing & Επικοινωνία Μέσω SOCIAL MEDIA

Βασικές Γνώσεις και Δεξιότητες Πληροφορικής

seminario-upologistwn-word-office-excel-dipagykΣΚΟΠΟΣ:
Οι εκπαιδευόμενοι θα έχουν τη δυνατότητα να εκπαιδευτούν θεωρητικά και πρακτικά στο λειτουργικό των Windows και στις εφαρμογές της Microsoft: Word, Excel, Power Point και Internet-Outlook Μετά το σεμινάριο, ο χρήστης θα είναι προετοιμασμένος για την απόκτηση Πιστοποιητικού στις Βασικές Ενότητες Word και Excel, Power Point και Internet-Outlook.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ:

Μείνετε ενήμεροι μέσω:facebookemail

Το Σχέδιο Δράσης χρηματοδοτείται μέσω της πράξης 3.2.4. (Α & Β Κύκλου) "Υποστήριξη των Μ.Κ.Ο. (Γυναικείων Οργανώσεων), υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Διοικητική Μεταρρύθμιση 2007-2013», με δικαιούχο την Ειδική Υπηρεσία Συντονισμού, Διαχείρισης και Εφαρμογής Συγχρηματοδοτούμενων Δράσεων του Υπουργείου Εσωτερικών (ΕΥΣΥΔΕ ΥΠΕΣ)grey-bar-big

european-union  dioikitiki-metarithmisi  ypourgeio-eswterikwn2  espa